czwartek, 10 września 2015

My Little Farmies - omówienie budowli - część 2. Stacja dorożek i kuchnia.

Dzisiaj ciąg dalszy samouczka do gry przeglądarkowej My Little Farmies. Tym razem przyszło mi opisać stację dorożek oraz kuchnię. To kolejne, dostępne budowle, po magazynie i młynie. Jedna z nich wyróżnia się spośród pozostałych, które służą wyłącznie do produkcji. Mowa o stacji dorożek. Dlaczego ? Dowiecie się o tym , czytając poniższy wpis. Zapraszam więc do lektury.

1. Stacja dorożek. Kupujemy ją za dziesięć tysięcy talarów na poziomie 5, realizując w ten sposób jedno z zadań głównych w grze, o nazwie "Własna stacja dorożek". Za wybudowanie otrzymujemy premię: dwa tysiące punktów doświadczenia oraz pięć tysięcy talarów. Dzięki tej nagrodzie znacznie wzbogacamy swój wirtualny budżet oraz zbliżamy się do osiągnięcia następnego poziomu. Zadaniem omawianej budowli jest wymiana kart między zaprzyjaźnionymi graczami. Karty otrzymujemy w codziennym, brązowym busterze - cztery sztuki za darmo, potem płacimy po jednej złotej sztabce (waluta premium) za odkrycie kolejnej. Dostępne są również bustery srebrny i złoty, jednakże tu już zawsze ponosimy opłatę za dostęp. Stacja dorożek umożliwia szybsze skompletowanie kart, będących częścią składową określonych obiektów w grze. Tak, ponieważ te obiekty (budynki, zwierzęta, dekoracje itp.) możemy nabyć za talary, złote sztabki albo kompletując karty. Otrzymujemy je losowo w wymienionych busterach, zbierając gwiazdki przyjaźni (za odwiedziny farmy przyjaciela) oraz jako prezent od postaci premium. Jeśli tylko mamy chociaż jednego przyjaciela w grze, wówczas możemy już wymienić z nim karty, o ile on jakieś oferuje. Zamiana jest oparta na zasadzie "coś za coś", czyli my akceptujemy ofertę przyjaciela, w zamian otrzymując proponowaną przez niego kartę.

2. Kuchnia. Nabędziemy ją za pięć tysięcy talarów. Zadanie jej wybudowania dostajemy na poziomie 8 wraz z dwoma innymi budynkami (prasą do soków i piekarnią). Oczywiście samą kuchnię możemy postawić wcześniej, gdyż jest dostępna przed poziomem 8. Zaliczając misję zleconą nam na wymienionym levelu, dostajemy bonus: dwa i pół tysiąca punktów doświadczenia, jak również siedem i pół tysiąca talarów. To spory zastrzyk gotówki, który możemy wykorzystać, jak nam się spodoba. Kuchnia służy do sporządzania rozmaitych, licznych potraw, ale wyłącznie roślinnych. Mamy więc następujące: z ziemniaków przygotujemy zupę ziemniaczaną, z główek kapusty - kapustę kiszoną, z dyni - zupę dyniową, ziarna jęczmienia posłużą do zrobienia kawy jęczmiennej (zbożowej), płatki owsiane - do pożywnej owsianki, kolby kukurydzy zamienimy w kukurydzę gotowaną, truskawki - w dżem truskawkowy, z jajek usmażymy naleśniki, z mleka krowiego wyjdzie nam śmietana, miód z pasieki przyda się do posmarowania kanapek, a jelenina (dziczyzna z jelenia) do przygotowania pieczeni. Oczywiście nie wszystkie te półprodukty są dostępne od razu - otrzymujemy je stopniowo, wraz z kolejnymi poziomami. Czyli: na poziomie 12 (na którym jestem obecnie) nie mamy jeszcze truskawek do dżemu albo ziaren jęczmienia do kawy. No chyba, że dostaniemy takowe od postaci premium, którą uzyskujemy wraz zakupem w sklepie pakietu złotych sztabek. Warto zbudować kuchnię, nawet wcześniej niż to wskazuje zadanie główne, aby móc produkować rozmaite dania, a następnie je sprzedawać z korzyścią dla nas.

Na dzisiaj to tyle. Trochę się rozpisałam, a miało być krótko :) Mimo wszystko sporo by jeszcze mówić na temat rzeczonych budynków, ale wtedy wpis byłby znacznie dłuższy. Mam nadzieję, że jednak zechciało Wam się go przeczytać :) Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz