Strefa gracza - grupa fanów gier na Google +. Dołącz i podziel się z nami swoimi ulubionymi grami oraz wrażeniami z grania !

Podejmę się pisania tekstów sponsorowanych na niniejszym blogu. Cena do uzgodnienia. Praca zdalna.

poniedziałek, 7 września 2015

Powitanie i w jakie gry gram/grałam.

~~ . ~~

Witam na moim blogu. Jedną z moich wielu pasji są gry, zarówno te przeglądarkowe, jak i na komputer. Preferuję gatunek gier farmersko-rolniczych, a więc wszelkiego rodzaju sianie, sadzenie, nawożenie, wznoszenie budynków gospodarczych oraz zbieranie, gromadzenie, magazynowanie i na samym końcu sprzedaż plonów. To są właśnie zajęcia dla prawdziwego, wirtualnego rolnika ! 

W następnych wpisach będę opisywała kolejno gry, w które grałam i gram nadal. Lubię w ten sposób spędzać wolny czas. Oczywiście nie tylko. Mam też inne pasje, jak chociażby czytanie książek lub blogowanie. Jednakże lubię sobie rozegrać partyjkę z samego rana :) Uważam to za dobrze zaczęty dzień ;) Zaglądam też czasem i po południu albo wieczorem, ale nie zawsze.

Gdybym miała wymienić wszystkie gry przeglądarkowe, które dostarczały mi dobrej rozrywki na przestrzeni kilku ostatnich lat, zebrałoby się ich całkiem sporo. Wymienię te, w które już nie gram: Travian, My Sunny Resort, Uptasia, Ikariam, Grepolis, Wolni Farmerzy, Zielone Imperium, Kapi Hospital, KapiFarm, Upologus, Free Aqua Zoo, Brave Little Beasties, Zagubiona Wyspa, Anno Online czy Wiejskie Życie. Więcej gier nie pamiętam :) Mówiłam, dużo :) Niektóre z nich tylko zaczynałam, aby się w nich rozejrzeć. Najdłużej grałam chyba w Traviana, Upologusa, Uptasię, Grepolis i w Wiejskie Życie. Dlaczego zrezygnowałam ? Ponieważ ... zaczęłam przegrywać (Travian, Grepolis) lub też serwer w taki czy inny sposób odmawiał współpracy (Wiejskie Życie). Ogólnie lubiłam i nadal lubię poznawać nowe rzeczy, stąd niemała ilość wymienionych gier.

Są oczywiście gry, do których wracam nieodmiennie, grając regularnie. Są to Big Farm i My Little Farmies. Spędzam w nich czas już dosyć długo, bo w Big Farm od około trzech lat (z przerwami), a do My Little Farmies wracałam kilka razy, budując od początku, ostatnio zaś od 2 tygodni i zamierzam dalej grać. Wypracowałam sobie metodę na te "rozstania i powroty": rób to, co chcesz, a niekoniecznie wypełniaj wszystkie zadania czy misje.

Na dzisiaj to tyle. Mając z rana trochę czasu, postaram się sukcesywnie wprowadzać tu nowe gry, opisując ich schemat działania oraz moje przemyślenia odnośnie ich. Możecie śmiało zadawać pytania, postaram się pomóc, na ile będę mogła. Poza tym raczej nie należy się tutaj spodziewać zrzutów ekranu z gier, ponieważ chcę zamieścić na blogu reklamy, a raczej nie pragnęłabym spierać się potem z obrońcą praw autorskich (gry wszak mają takowe). To mogłoby podchodzić pod komercyjne wykorzystanie fragmentów z gier. No cóż, życie ... jednak pisać mogę sobie do woli, i tak na pewno będzie :) Zapraszam.

~~ . ~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz