Strefa gracza - grupa fanów gier na Google +. Dołącz i podziel się z nami swoimi ulubionymi grami oraz wrażeniami z grania !

Podejmę się pisania tekstów sponsorowanych na niniejszym blogu. Cena do uzgodnienia. Praca zdalna.

niedziela, 1 stycznia 2017

Wielki powrót na Wiejskie Życie :)

Dzisiaj postanowiłam po długiej, kilkutygodniowej przerwie powrócić do swojej ulubionej gierki, jaką jest Wiejskie Życie. Oczywiście na Facebooku. Niestety po zalogowaniu się zauważyłam, iż ... system zabrał mi naprawdę pokaźną ilość dni logowań. Teraz wygląda tak, jakbym grała od zaledwie trzech miesięcy ... A w rzeczywistości okres logowań powinien wynosić około roku. No cóż, szkoda, tego już cofnąć się nie da. Na szczęście dalej co tydzień będę otrzymywała po 11 dukatów (waluty premium), na której najbardziej mi zależy. Ponadto jeśli się nie logujemy od dłuższego czasu, niestety zawsze coś tracimy, chociażby ... satysfakcję z rozgrywki. Nie pozostaje nic innego, jak tylko regularnie uczestniczyć w grze i zbierać profity. Wtedy właśnie zawsze korzystamy, zbierając regularnie bonusy za codzienne logowania - a nie same dukaty są warte zbierania - także darmowe monety (zwykła waluta), nawozy bioniczne, paliwo czy punkty OP (automatyzacji).

Zaraz po zalogowaniu otworzyłam okienko z kalendarza styczniowego. Całe szczęście, że dziś pierwszy dzień tego miesiąca, bo w ten sposób nie utraciłam żadnego dnia ! Nagrodą były dwa Torty Noworoczne, które można postawić na farmie albo sprzedać po 200 monet za sztukę. Ja na razie pozostawię je w skrzyni z prezentami, aby później zastanowić się, co z nimi zrobić. Wyglądają apetycznie :) Poza tym 200 monet razy dwa to nie jest znowu taki majątek, aby zaraz pokusić się o sprzedanie przedmiotów. Tak więc przehandlowanie Tortów Noworocznych raczej by się nie opłacało ... na razie. A i monet mam obecnie w dostatku.

Zaczęłam również misję świąteczną pod nazwą "Bardzo Wesołe Święta". Wprawdzie Boże Narodzenie już minęło, ale przedsięwzięcie nadal jest dostępne. Na jego realizację mam nieco ponad 14 dni. To wystarczający okres, aby ukończyć misję. Na razie posadziłam pitaje, zebrałam kokos z palmy kokosowej, wyprodukowałam trzy worki mąki kokosowej w młynie holenderskim oraz postawiłam na farmie Babko-Maszynę. Do jej ukończenia brakuje mi kilku przedmiotów, które są do nabycia wyłącznie za dukaty, o pozostałe natomiast można poprosić sąsiadów. Ta ostatnia czynność jest chyba najprostszym sposobem na ukończenie farmerskich urządzeń do produkcji rozmaitych towarów.

Oczywiście nie byłoby dnia bez wizyty w Domu Handlowym. Publikowane tam na tablicy zamówień korzystne transakcje mogą nas wzbogacić w miarę szybko w pokaźną ilość dukatów, a często dodatkowo otrzymujemy różne dobra, które inaczej musielibyśmy wyhodować. Ja w ten sposób zbieram limonki czy białą czekoladę, a ponieważ nie posiadam na farmie drzewa limonkowego ani białej czekolady, to realizacja zamówień z dodatkową małą premią jest dla mnie bardzo korzystna. Po prostu niektóre drzewa są do nabycia wyłącznie za dukaty (walutę premium), którą nie zawsze akurat mamy. U mnie schodzi ona przeważnie na budowę maszyn produkcyjnych, sporadycznie zaś kupuję za nią nawozy użyźniające glebę.

Tak więc od dziś postaram się już regularnie logować do Wiejskiego Życia, aby nie utracić codziennej premii za staż w grze oraz ... jak najlepiej się bawić :) Bardzo lubię siać, zbierać, sadzić czy produkować farmerskie dobra. Rozmaite misje są również dla mnie atrakcyjne, ponieważ oprócz powyższego uwielbiam też patrzeć na ładnie rozplanowaną, kolorową farmę, pełną pól, sadów, habitatów zwierząt i przedmiotów typowo ozdobnych. Jeśli ktoś jeszcze nie grał, to zachęcam do kliknięcia w link oraz uczestnictwa w doskonałej zabawie:

https://apps.facebook.com/wiejskiezycie/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz